Veel gestelde vragen

Is er WIFI aanwezig in de villa?

JA!

Is er AIRCO aanwezig in de villa?
Niet beneden.

Wanneer moet er wat worden betaald?
Aanbetaling 30% van de huursom dient 10 dagen na reservering te worden voldaan en de eindafrekening 6 weken voor aankomst. Bij reserveringen binnen 6 weken voor aankomst dient de totale reissom te worden voldaan.

Is er een babybedje bij de woning?
JA

Is er een kinderstoel bij de woning?
JA

Kunnen we op de aankomstdag eerder in de villa terecht dan de vermelde check-in tijd?

Als er dezelfde dag andere mensen vertrekken uit de villa gaat dit helaas niet. Dan heeft de schoonmaakploeg zoveel tijd nodig voor de eindschoonmaak en zal je even geduld moeten hebben om in een schone villa te arriveren. 
Als je geluk hebt, is je aankomstdag geen wisseldag en kan je na overleg met ons wel eerder in de woning terecht. Dit weten we meestal pas enkele dagen voor aankomst.
Hou bij het reserveren van je vlucht rekening met de check-in en check-out tijden van de villa.

Kunnen we op de vertrekdag later dan 10 uur uitchecken uit de woning?
Als er dezelfde dag weer andere mensen arriveren in de villa gaat dit helaas niet. Dan heeft de schoonmaakploeg vanaf 10 uur alle tijd nodig voor de eindschoonmaak om de villa weer helemaal op orde te krijgen voor de volgende mensen arriveren. Als je geluk hebt, is je vertrekdag geen wisseldag en kan je na overleg met ons wel langer in de woning blijven. Dit weten we meestal pas enkele dagen voor vertrek, dus bel ons hierover vanuit Spanje.
Hou bij het reserveren van je vlucht rekening met de check-in en check-out tijden van de villa.

Kunnen we op de aankomstdag na 23 uur nog bij de woning arriveren?
Dit kan wel maar hou dan rekening met extra kosten te voldoen aan de beheerder bij aankomst. Ook voor de huurauto dien je rekening te houden met extra kosten.
Als je vlucht pas na 22 uur landt op het vliegveld kan je nooit voor 23 uur bij de woning zijn!

Kunnen we op de aankomstdag na middernacht nog bij de villa arriveren?
Dit kan alleen na goedkeuring door de beheerder en tegen extra betaling, te voldoen aan de beheerder bij aankomst. Bij aankomst na 24 uur kan je beter een hotel zoeken voor de eerste nacht. We kunnen van geen enkele beheerder verwachten dat ze na middernacht nog werken. Hou bij het reserveren van je vlucht rekening met deze tijden om bij de villa te arriveren.

Indien je zo laat arriveert vanwege een vertraging van de vlucht, zullen beheerders er voor zorgen dat je toch in de woning terecht kunt. Maar ook dan zul je rekening moeten houden met extra kosten voor de beheerder. 

Kunnen we de beheerder te allen tijde bereiken voor problemen met de woning?
Beheerders hebben vaak meerdere banen en lange werkdagen. Daarom zijn beheerders ‘s nachts niet meer bereikbaar na middernacht.

In Spanje zijn er helaas nog veel plekken waar geen bereik is voor mobiele telefoons. Spreek dan een bericht in op de voicemail waarop de beheerder je zal bellen zodra er weer bereik is.

Van maandag tot vrijdag kan je het kantoor van Zensa Home bellen van 10 tot 18 uur indien je de beheerder niet kan bereiken. Buiten kantooruren en als de beheerder niet bereikbaar is, kun je in noodgevallen bellen met het alarmnummer dat je in de reisbescheiden aantreft.

Wordt de transfer van het vliegveld naar de villa door Zensa Home geregeld?
Nee, in geen enkel geval. Je reist zelfstandig naar de woning. Reserveer daarom vooraf een huurauto op het vliegveld.
Als je een taxi naar de woning neemt, kan je daar in de buurt vaak geen auto meer huren (ook niet via de beheerder) en haal je dus alleen maar problemen op je hals.